Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten

    Je kunt jouw gebruikersnaam of wachtwoord gemakkelijk opnieuw aanvragen. Je gebruikersnaam ontvang je direct via e-mail. Voor jouw veiligheid sturen wij een nieuw wachtwoord per post. Deze krijg je na ongeveer drie werkdagen binnen. Is je Mijn BLG account geblokkeerd? Kijk dan hier voor meer informatie.

    Inloggen met de BLG Wonen app

    Met onze app kun je je hypotheekzaken op je smartphone of tablet regelen. Maar de app kun je ook gebruiken om via blgwonen.nl in te loggen in Mijn BLG. Het aanmelden in de app is maar één keer nodig. Vanaf dan kan je altijd snel en veilig bij je hypotheekzaken in de app óf in Mijn BLG, zonder gebruikersnaam en wachtwoord.

    1. Download de BLG Wonen app in de App Store (iOS) of via Google Play (Android).
    2. Open de app en kies je naam.
    3. Stel zelf een mobiele pincode in.
    4. Doorloop de stappen om je aanmelding in de app af te ronden.
    5. Ga naar blgwonen.nl en klik op ‘Mijn BLG’
    6. Klik bij ‘Kies hoe u wilt inloggen’ voor de BLG Wonen app. Zie je deze optie niet? Klik dan eerst op ‘Log anders in’.
    7. Scan de QR code met je app.
    8. Bevestig het inloggen met de zelfgekozen pincode in de app.

    Tip: in de app kun je ook gezichtsherkenning of je vingerafdruk registreren. Dat maakt inloggen helemaal makkelijk.

    Problemen met inloggen in Mijn BLG

    Bekijk hier onder de mogelijke oplossingen. Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via 046 – 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur tot 17:30 uur.
    • Je hebt drie keer of meer geprobeerd in te loggen op Mijn BLG met een verkeerd wachtwoord. Bekijk hier wat je kan doen.

      Wachtwoord geblokkeerd door BLG Wonen

      Soms blokkeren we een wachtwoord uit veiligheid of om een andere reden. Bel met ons op 046 - 478 88 88. Je kunt ons bereiken op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

      Vermoed je misbruik van jouw inloggegevens?

      Neem dan contact met ons op via 046 - 478 88 88. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

    • Het kan zijn dat je Mijn BLG of een webpagina van ons niet goed ziet. Een fout in de weergave van onze website kan verschillende oorzaken hebben. Zorg er altijd voor dat je de meest recente versie van je webbrowser gebruikt. Lees meer over browsers en systemen.

      Gebruik je een snelkoppeling of favorietenlink? Zoek dan de desbetreffende pagina op de website. Of heeft je browser verkeerde gegevens in het cache geheugen opgeslagen? Verwijder je cookies en probeer het opnieuw. Blijf je problemen houden? Neem dan contact met ons op.

    Inloggen in Mijn BLG

    Heb je al Mijn BLG?

    Heb je nog geen Mijn BLG*?

    Vraag het hier aan

    * Ben je klant bij DBV Finance of EuropeLife Finance? Dan kun je geen gebruik maken van Mijn BLG. Je kunt wel een account aanmaken voor de online omgeving Mijn Hypotheek.